Powiadomienia PUSH są to krótkie notyfikacje, przesyłane przez zewnętrzny serwer na smartphone klienta lub grupy klientów, użytkowników aplikacji mobilnej. Natychmiast po odebraniu przez system Android/iOS takiego powiadomienia pojawia się ono w formie krótkiego komunikatu na ekranie smartphone’a naszego klienta. Kliknięcie w to powiadomienie spowoduje uruchomienie aplikacji LoyalNET i otwarcie pełnej treści wiadomości.
Odpowiednio zaplanowany system powiadomień PUSH (częstotliwość, treść) może być skutecznym narzędziem marketingowym. To dlatego takie powiadomienia są tak często stosowane przez twórców aplikacji.
Funkcjonalność: powiadomienia PUSH – wiadomości do klientów



Zarządzanie powiadomieniami
Dodawanie i wysyłanie powiadomień PUSH odbywa się z aplikacji FIS Cloud tj. internetowej nakładki na system FIS. Już na etapie tworzenia wiadomości określamy:
- temat i treść powiadomienia PUSH,
- link do przekierowania klienta,
- sklep a tym samym grupy klientów,
- filtry (miasta, wieku, języka).
System umożliwia również dodanie powiadomienia cyklicznego np. z okazji urodzin użytkownika aplikacji połączonego w tym przypadku z prezentem dla solenizanta w formie dodatkowych punktów. Innym przykładem takiego predefiniowanego powiadomienia może być cotygodniowe zaproszenie np. na poniedziałkowe zakupy z rabatem 5%.
Masz pytania? Zadzwoń (12) 311 02 32 lub napisz biuro@loyalnet.pl.